Na het aanschouwen van de afscheidswedstrijd van een aantal getrouwe
Oudewaterse selectiespelers liepen de sentimenten hoog op. Menig traantje
werd weggemoffeld om de emoties zoveel mogelijk te verbergen. Maar huilen
mocht voor dit keer. Schrijver dezes heeft, niet zozeer van deze wedstrijd maar
wel van vele voorgaande potjes in het afgelopen decennium, genoten van jullie
aanwezigheid in onze Oudewaterse selectie. Zonder in wedstrijddetails te
treden, immers dan doe je altijd iemand te kort, mijn, nee onze dank voor jullie
voorbeeldige inzet, ook vandaag. Het gaat jullie goed Bart, Niek, Simon en
Sjoerd.
Psje: Dank ook aan alle oud-spelers, leiders/trainers en overige selectiespelers
dat jullie deze mannen wilden eren!
Ik heb genoten van deze jongens . Tien jaren selectie en vele mooie wedstrijden meegemaakt. Ik heb als toeschouwer van jullie mooie hoogtepunten gezien. De eendracht maakte ons sterk als team. Het gaat jullie goed.