Het nieuwe tenue voor alle spelers en speelsters van FC Oudewater ligt klaar! We gaan de uitgifte van shirt, broek en kousen combineren met de ondertekening van het incasso-formulier (voor de automatische afschrijving van de contributie). Voor de incasso kunt u kiezen tussen:

  • per 3 maanden
  • per zes maanden
  • per seizoen
  • geen incasso (acceptgiro per seizoen, met extra administratiekosten à €5,00)

Ook verzoeken we u om uw gegevens (zoals telefoonnummer en email-adres) in te vullen, zodat we alle gegevens in ons adressenbestand kunnen controleren.

Attentie: Zonder ondertekend incasso-formulier (door één van de ouders/verzorgers) wordt er geen tenue verstrekt.

We hanteren hiervoor de volgende planning:

Maandag 22 augustus om 19.00 – 20.00 uur: Alle spelers en speelsters O11 (dat heette vroeger de E…). Aansluitend op jullie training is het nieuwe tenue in de kantine op te halen.

Maandag 22 augustus om 20.00 – 21.00 uur: Alle spelers O13 (dat heette vroeger de D…), en de M-O19 (meisjes A) en M-O17 (meisjes B). Aansluitend op jullie training is het nieuwe tenue in de kantine op te halen.

Maandag 22 augustus om 21.00 – 21.30 uur: Alle spelers O19 (dat heette vroeger de A…). Jullie tenue heeft rugnummers, dus de uitgifte van de tenues wordt mede bepaald door jullie trainer.

Dinsdag 23 augustus om 19.00 – 20.00 uur: Alle speelsters M-O13 (de D) en M-O15 (de C). Aansluitend op jullie training is het nieuwe tenue in de kantine op te halen.

Dinsdag 23 augustus om 19.00 – 21.00 uur: Alle keepers van O-9 t/m O19 (van F t/m A). Aansluitend op jullie training is het nieuwe tenue in de kantine op te halen.

Dinsdag 23 augustus om 20.00 – 21.00 uur: Alle spelers O15 (de C) en O17 (de B). Aansluitend op jullie training is het nieuwe tenue in de kantine op te halen.

Woensdag 24 augustus om 19.30 uur – 21.30: Alle leiders/aanvoerders van de seniorenteams (ook de dames). Per team wordt een pakket van tenues uitgereikt (neem een tas mee om alles in te doen!), dus zorg dat je weet welke maten je nodig hebt voor je team! Per team worden ook de incassoformulieren verstrekt, die vóór 31 augustus ingevuld en ondertekend ingeleverd moeten zijn.

Donderdag 25 augustus om 19.00 – 20.00 uur: Een extra mogelijkheid voor leden/ouders die op de bovenstaande tijdstippen verhinderd zijn. Maak hier alleen gebruik van als het echt niet anders kan. Het is voor iedereen veel overzichtelijker als de bovenstaande data en tijdstippen worden gehanteerd.

Voor de JO9 komt later een apart moment welke we snel bekend zullen maken