Op 1 mei 2020 zal de overdracht, d.m.v. een notariële akte, van het bijgebouw aan de YellowBellies plaatsvinden (besluit ALV 2019). Per die datum zal ook de vernieuwde huurovereenkomst met de YellowBellies voor het hoofdgebouw worden ondertekend.
Het bestuur
allemaal prima (lijkt me). hoe zit het intussen met de vervanging van de 6 kleedkamers die we gaan inleveren ? ervan uitgaande dat er vanaf september weer wél gevoetbald kan worden en er vooralsnog geen ledenvergadering gaat zijn: hoe houdt het bestuur ons als leden op de hoogte?. en misschien nog belangrijker : hoe worden wij als leden daarin betrokken?
Een terechte vraag vriend. Zes vervangende kleedkamers is nogal wat. Ander punt. Er is ook een enorme inkomsten derving – vooral door geen six to six. Hoe gaan we dat opvangen?
Beste Gerard, Manus en overige leden die dit lezen,
Dat we voor de start van het seizoen een oplossing moeten hebben is helder. We gaan even uit van de optie dat de kleedkamers niet meer beschikbaar zijn. Het werk ligt niet stil, we hopen in de volgende bestuursvergadering (die gaan online verder), haalbare eindopties te bespreken. We zullen, als bestuur, op basis daarvan een voorstel maken. We gaan uit van de gewenste situatie dat de kleedkamers aan het begin van het seizoen beschikbaar zijn.
We zullen na de volgende vergadering een mailing verzorgen voor de leden. Daarin zal, als we een reële optie hebben, dat voorstel, maar in ieder geval de verdere stand van zaken worden toegelicht. Mogelijk dat voor de investering op zich gestemd moeten worden volgens de statuten, maar of en hoe dat in de praktijk mogelijk is zullen we moeten bekijken. Dat is voor nu stap 2.
Voor wat betreft de vraag van Manus. We hebben op het moment van de start van de “intelligente lockdown” alles wat mogelijk was stopgezet. Zoals ook gemeld in onze corona mailing van enkele weken geleden. De vervolg stap is geweest dat we alle financiële steunmogelijkheden hebben aangevraagd bij de overheid en KNVB. Voor zover daar nog mogelijkheden bij komen, zullen we daar gebruik van maken. Die “steunaanvragen” zijn ervoor om de financiële tegenvallers op te kunnen vangen als gevolg van omzetverlies bijv.
Dit is wat ik over de financiële situatie kan zeggen op dit moment. Het gastenboek is niet de plek om in detail daarop in te gaan. Hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
Maar wil je specifiek iets weten, over welk onderwerp dan ook, dan ben je (en ieder lid die de behoefte heeft) van harte uitgenodigd om mij of een van de andere bestuursleden te bellen of persoonlijk te mailen!
Een nette uitleg Harold , dank daarvoor , succes met t besturen van onze mooie club in deze bizarre tijd . Iedereen een succesvolle en gezonde groet . Erwin van Vliet (die staat te steigeren om weer een balletje te mogen trappen ;-) )
Voor de formaliteit willen we nog even melden we van de notaris vanochtend om 11.37 de bevestiging van het passeren van de akte hebben ontvangen.